Υπηρεσίες Συντήρησης και Επισκευής Επαγγελματικών Σαρωτών Fujitsu
→ Τύπος Υπηρεσιών: Επισκευή ή Αντικατάσταση
→ Επίπεδο Υπηρεσιών: Απόκριση εντός 4 ωρών, Αποκατάσταση εντός της επόμενης εργάσιμης στο χώρο του πελάτη σε όλη την επικράτεια
Το Συμβόλαιο Συντήρησης / Yποστήριξης που προσφέρεται αφορά σε υπηρεσίες για τις συσκευές σαρωτών και λογισμικού
→ Τηλεφωνική υποστήριξη
→ Τα αναλώσιμα για τους σαρωτές Fujitsu,
→ Επισκευή στον χώρο λειτουργίας του Scanner από εξουσιοδοτημένο από την PFUE – A Ricoh Company, τεχνικό
→ Σε περίπτωση αδυναμίας άμεσης αποκατάστασης της βλάβης, στον χώρο λειτουργίας παρέχεται σαρωτής προσωρινής αντικατάστασης.
→ Στο συμβόλαιο περιλαμβάνονται τα ανταλλακτικά, εργασία και έξοδα αποστολής και λήψης για επιβεβαιωμένες βλάβες
→ Επιτόπια επίλυση προβλημάτων παραμετροποίησης λογισμικού, εφαρμογές ή ρύθμιση.
→ Την αντικατάσταση των ανταλλακτικών
→ Η Τηλεφωνική Υπηρεσία ανταλλαγής και υποστήριξης θα παρέχεται μεταξύ 9 πμ και 5 μμ τοπική ώρα από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή (εξαιρουμένων των αργιών).
→ Τα αναλώσιμα για τους σαρωτές Fujitsu,
→ Βλάβες που έχουν προκληθεί από επισκευή, τροποποίηση, επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο
→ Εκπαίδευση για επισκευή
→ Υλικά καθαρισμού
→ Βλάβες που προξενούνται κατά τη μεταφορά ή από πτώση/ρίψη από ύψος
→ Προληπτική συντήρηση
→ Βλάβες που προκαλούνται από ακατάλληλη χρήση, παραμέληση, κατάχρηση ή υπερβολική χρήση (πέραν των ορίων που δίδονται από τον κατασκευαστή
→ Κλοπή του προϊόντος ή απώλεια μερών
→ Ζημιές από πλημμύρα, πυρκαγιά, σεισμό ή άλλες ζημιές που οφείλονται σε επέλευση γεγονότων ανωτέρας βίας
→ Graffiti