Digital Partner

Ενοικίαση Εξοπλισμού

Ενοικίαση Επαγγελματικού Εξοπλισμού Fujitsu Scanners

Χαρακτηριστικά

Η Digital Partner με τις στρατηγικές συνεργασίες που έχει συνάψει με τους καλύτερους κατασκευαστές hardware παγκοσμίως, έχει άμεσα διαθέσιμο επαγγελματικό εξοπλισμό για την ψηφιοποίηση κάθε τύπου εγγράφου 
  • Βιβλίων και περιοδικών έως και μέγεθος Α1+ 
    • Atlas Book Scanner A3+ / A2+ / A1+
  • Λυτών εγγράφων έως και μέγεθος A3+
    • Ricoh (ex Fujitsu) Document Scanners
  • Σχεδίων μεγέθους έως και 44 inches πλάτους και απεριόριστου μήκους
    • Colortrac
Ο εξοπλισμός παρέχεται ως λύση υπηρεσία ενοικίασης ανά μήνα. Με την παραγγελία ο συνεργάτης δηλώνει το ελάχιστο δεσμευτικό χρονικό διάστημα που επιθυμεί τον εξοπλισμό. Στις παρεχόμενες υπηρεσίες ενοικίασης προσφέρονται επιπλέον και τα παρακάτω:

1.
Υποστήριξη ALL INCLUSIVE OnSite Next Business Day fix or replacement

Περιλαμβάνει:

  • Help Desk με τηλεφωνική υποστήριξη στο 2104409000 και στο support@digitalpartner.gr
  • Η  Υπηρεσία Υποστήριξης παρέχεται μεταξύ 9 πμ και 5 μμ τοπική ώρα από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή (εξαιρουμένων των αργιών)
  • Απόκριση εντός 4 ωρών
  • Αποκατάσταση εντός της επόμενης εργάσιμης στο χώρο του πελάτη
  • Όλα τα αναλώσιμα που πιθανόν ο σαρωτής χρειαστεί κατά την διάρκεια ενοικίασης. Έτσι δεν υπάρχει πιθανότητα να προκύψουν κρυφά κόστη που θα επιβαρύνουν μελλοντικά την ψηφιοποίηση
  • Επισκευή στον χώρο λειτουργίας του Scanner από εξουσιοδοτημένο από τους κατασκευαστές Scanners (Colortrac, Ricoh exFujitsu, Atlas), τεχνικό  
  • Σε περίπτωση αδυναμίας άμεσης αποκατάστασης της βλάβης, στον χώρο  λειτουργίας παρέχεται σαρωτής προσωρινής αντικατάστασης
  • Στην υποστήριξη περιλαμβάνονται τα ανταλλακτικά, εργασία και έξοδα αποστολής και λήψης για επιβεβαιωμένες βλάβες 
  • Επιτόπια επίλυση προβλημάτων παραμετροποίησης λογισμικού, εφαρμογές ή ρύθμιση αυτών
  • Την αντικατάσταση των ανταλλακτικών

2.
Εργασίες Εγκατάστασης – Εκπαίδευσης

Περιλαμβάνει την διάθεση  specialist για την εγκατάσταση και παραμετροποίηση του εξοπλισμού ώστε να εξασφαλιστεί η μέγιστη παραγωγικότητα.
Πιο ειδικά θα γίνει αποτύπωση αναγκών, καταγραφή ροής εργασιών, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, πιλοτική εφαρμογή, υποστήριξη. 
Με την ολοκλήρωση των υπηρεσιών οι χειριστές θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες των σαρωτών και του λογισμικού.
 
Ανά σαρωτή, ο πελάτης θα λαμβάνει σχετικό Δελτίο Επίσκεψης Τεχνικού με την υπογραφή του χειριστή για το καλώς έχειν.
Σε κάθε ΔΕΤ θα περιλαμβάνονται οι παρακάτω εργασίες και ο χειριστής θα καλείται να επιβεβαιώσει την ολοκλήρωση αυτών
  • Εγκατάσταση/ Παραμετροποίηση Σαρωτή και εφαρμογών  
  • Εκπαίδευση / Ενημέρωση χειριστή για την ορθή χρήση του scanner για όλους τους τύπους εγγράφων
  • Εκπαίδευση για την συντήρηση του scanner
  • Επίλυση πιθανών προβλημάτων (troubleshooting) και ενημέρωση για την διαδικασία αναφοράς Βλάβης
 

Άλλες Υπηρεσίες

Ψηφιοποίηση

Συντήρηση Εξοπλισμού

Αρχιτεκτονική MS SharePoint & Power Automate