Digital Partner

Συντήρηση Εξοπλισμού

Υπηρεσίες Συντήρησης και Επισκευής Επαγγελματικών Σαρωτών Fujitsu 

Χαρακτηριστικά

→ Τύπος Υπηρεσιών: Επισκευή ή Αντικατάσταση  

→ Επίπεδο Υπηρεσιών: Απόκριση εντός 4 ωρών, Αποκατάσταση εντός της επόμενης εργάσιμης στο χώρο του πελάτη σε όλη την επικράτεια 

 

Το Συμβόλαιο Συντήρησης / Yποστήριξης που προσφέρεται αφορά σε υπηρεσίες για τις συσκευές σαρωτών και λογισμικού

→ Τηλεφωνική υποστήριξη   

→ Τα αναλώσιμα για τους σαρωτές Fujitsu, 

→ Επισκευή στον χώρο λειτουργίας του Scanner από εξουσιοδοτημένο από την PFUE – A Ricoh Company, τεχνικό  

→ Σε περίπτωση αδυναμίας άμεσης αποκατάστασης της βλάβης, στον χώρο  λειτουργίας παρέχεται σαρωτής προσωρινής αντικατάστασης. 

→ Στο συμβόλαιο περιλαμβάνονται τα ανταλλακτικά, εργασία και έξοδα αποστολής και λήψης για επιβεβαιωμένες βλάβες 

→ Επιτόπια επίλυση προβλημάτων παραμετροποίησης λογισμικού, εφαρμογές ή ρύθμιση. 

→ Την αντικατάσταση των ανταλλακτικών 

→ Η  Τηλεφωνική Υπηρεσία ανταλλαγής και υποστήριξης θα παρέχεται μεταξύ 9 πμ και 5 μμ τοπική ώρα από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή (εξαιρουμένων των αργιών). 

 Τα αναλώσιμα για τους σαρωτές Fujitsu, 

 Βλάβες που έχουν προκληθεί από επισκευή, τροποποίηση, επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο 

 Εκπαίδευση για επισκευή  

 Υλικά καθαρισμού  

 Βλάβες που προξενούνται κατά τη μεταφορά ή από πτώση/ρίψη από ύψος 

 Προληπτική συντήρηση 

 Βλάβες που προκαλούνται από ακατάλληλη χρήση, παραμέληση, κατάχρηση ή υπερβολική χρήση (πέραν των ορίων που δίδονται από τον κατασκευαστή 

 Κλοπή του προϊόντος ή απώλεια μερών 

 Ζημιές από πλημμύρα, πυρκαγιά, σεισμό ή άλλες ζημιές που οφείλονται σε επέλευση γεγονότων ανωτέρας βίας 

 Graffiti 

Άλλες Υπηρεσίες

Ψηφιοποίηση

Ενοικίαση Εξοπλισμού

Αρχιτεκτονική MS SharePoint & Power Automate