Η Digital Partner παρέχει εξελιγμένες υπηρεσίες ψηφιοποίησης και διαχείρισης δεδομένων, έχοντας ψηφιοποιήσει και διαχειριστεί περισσότερες από 30.000.000 σελίδες τα τελευταία 4 χρόνια για λογαριασμό μεγάλων πελατών τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημοσίου τομέα.
→ Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών μας μέσω των making⸺sense⸺services
που προσφέρουμε.
Ιστορικό
H Digital Partner ιδρύθηκε το 2019 από στελέχη με 20ετή εμπειρία στον χώρο της Ψηφιοποίησης εγγράφων και του Digital Transformation στην πολυεθνική Fujitsu. Με σταθερά ανοδική πορεία έχει καταφέρει να αναδειχθεί και να αναπτύξει έναν ευρύ κύκλο επιτυχημένων συνεργασιών σε όλη την Ελλάδα.
Πλέον η Digital Partner με 30 στελέχη υλοποιεί παράλληλα περισσότερα από 10 έργα ψηφιοποίησης και διαθέτει εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό. Το 70% είναι γυναίκες, το 60% έχει εργαστεί τουλάχιστον 9 έτη στο αντικείμενο της ψηφιοποίησης, και το 80% κατέχει κάποιον ακαδημαϊκό τίτλο.
→ Όλα τα στελέχη μας έχουν υπογράψει ρήτρα εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας.
Πιστοποιήσεις
Η Digital Partner δίνει μεγάλη σημασία στη προστασία των δεδομένων της εταιρίας και των πελατών της, καθώς και στη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχει, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 27001:2013 και ISO 9001:2015
ISO 9001:2015
Quality Management Systems
→ Πωλήσεις προϊόντων και λύσεων πληροφορικής → Υπηρεσίες συντήρησης και υποστήριξη
ISO 27001:2013
Information Security Management
→ Εμπορία, Εγκατάσταση και συντήρηση Hardware → Σχεδιασμό, εμπορία και εγκατάσταση ολοκληρωμένων συστημάτων πληροφορικής → Υπηρεσίες υποστήριξης και συντήρησης ολοκληρωμένων συστημάτων πληροφορικής → Υπηρεσίες ψηφιοποίησης- ψηφιοποίηση εγγράφων – ψηφιοποίηση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων και δεδομένων υγείας.
Πελατολόγιο
Τις υπηρεσίες που προσφέρει η Digital Partner εμπιστεύονται μεγάλες εταιρείες και οργανισμοί του Δημοσίου και του Ιδιωτικού τομέα.